dimecres, de juny 8

10+1 reflexions més

Seguint la petjada de la Tina

1. Hi ha bloggers purs i bloggers impurs. Mai hagués dit que m’autoqualificaria de ‘pura’.

2. El Francesc Parcerisas s’assembla a Marlon Brandon a "El Padrino". Mentre dinàvem, me’l mirava i pensava "d’un moment a un altre em mirarà i em dirà ‘Michael, hijo mío’. I jo li hauré de dir que no, que no em dic Michael".

2. Ser blocaire és ser burro. Els burros no saben que és una aixada ni tampoc saben qui és Homer. (No, el Homer Simpson no; l’altre, el poeta.)

3. Publicar llibres és l’hòstia, i si et posen la cara a portada, encara més.

4. L’Àlex Susanna no ha llegit cap bloc. Estem empatats: jo no he llegit mai l’Àlex Susanna.

5. Per curiositat: ¿El Xavier Sardà ja sap que l'Empar Moliner podria ser la nova presentadora del Crónicas?

6. Com que el Miró ja no és blocaire sap que és una aixada. Pel que fa a Homer, ahir es va llegir “La Il•líada” de cap a peus.

7. Amb els porros podem viatjar més enllà de Frankfurt. Deuen ser porros de maria. Amb els altres et quedes a París.

8. Encara no entenc com és que ningú ha fitxat Biel Mesquida com a col•laborador d'un programa de televisió. És un fenomen.

9. Pere Rovira és accionista de l’empresa “Coves d’Altamira, SA”

10. Hi ha escriptors de mà oberta i de mà tancada. Però n’hi ha que mentre escriuen amb la mà oberta se la toquen amb la mà tancada. Aquests són els bons.

11. Una altra curiositat: ¿El Xavier Sardà coneix el Biel Mesquida?