dijous, de setembre 9

Aquest any, tampoc

Aviam, si creus que un bon motiu per tenir fills és això, pleguem. I no siguis tan limitat de dir-me que tinc 29 anys, parella, hipoteca i un deliciós gos. No, no em deixo la feina, però el que cobro no em dóna per tant, que sembla mentida que no ho sàpigues.

Però, què vols. Si fa dos dies quan ens preguntaven “I vosaltres” feies la mateixa cara de perdut que jo, home. Ja em diràs, coi, si el fet de trobar-nos a la teva ex prenyada de vuit mesos (que et va deixar perquè no volia compromisos; fot, eh?) és un motiu suficient. Sí, clar que ho sé que és tres anys més jove que jo. I què.

Escolta, però tu vols tenir un fill o és que toca. Perquè, sincerament, això que ens canviarà la vida encara no sé si és bo o dolent, perquè tot i que no és res de l’altre món, la meva vida ja m’agrada ara tal i com està, no?