dimecres, de desembre 22

Curs de supervivència

La Unió Europea deixa caure, en aquest país i cada any, un munt de pasta per a formació, uns calers que es reparteixen entre diferents acadèmies, que (suposadament) fan cursos de formació per a treballadors i per a aturats. Com sempe hi ha qui s’embutxaca les peles i allà no hi ha curs ni acadèmia ni res.

De vegades sí que n’hi ha, de curs; però clar la majoria són d’informàtica. I per més que busco i rebusco, no hi ha manera que en trobi un parell que m’interessen especialment. A saber: un, "d’anar a Ikea i no discutir-se, tot fent una cua de mitja hora"; dos, "de muntar els mobles d’Ikea, sense que la pau interior es vegi alterada".

I no ho entenc com és que no hi són. És incomprensible. D'aquesta manera evitaríem casos com el que vaig viure la darrera vegada que m’hi vaig deixar caure, que anava ben preparada: m’havia fet dues til•les, de desodorant duia flors de bach, a més de la sessió de ioga; i tot i així els nervis de punta.