dijous, de desembre 16

Fantasiant, amor a mi descobre

Com que em vaig passar amb la cervesa (i amb el vi i amb els tres cafès amb rom), ahir no hi havia manera de dormir. Com a bàlsam em vaig llegir d’una tirada cinquanta pàgines d’"Espècies protegides", un dels llibres de Ferran Torrent. Ras i curt: he passat una nit meravellosa: el Torrent pot ser un amant extraordinari.

Què dic extraordinari, increïble. Si Catalunya tingués un star system com déu mana, aquest tros d’home seria a la tribuna dels franctiradors amb més caràcter i sex appeal (que diuen les revistes del cor antigues). No només perquè hagi estat boxador, i tampoc perquè hagi protagonitzat algunes mogudes de la cultura catalana (el xou que alguns van muntar quan tot allò del Sant Jordi, tela; i els indignats pel Planeta tampoc es queden curts), ni tampoc perquè tingui la capacitat de narrar històries ben escrites i amb sentit de l’humor.

No, no només per això. Sinó perquè, si el subconscient no m’enganya, aquest home folla com els àngels. M’heu de creure: una delícia.