divendres, d’octubre 29

300 euros

A partir d’ara per caminar per Barcelona haurem d’anar amb ulleres de sol. Sí, sí; tant si plou com si fa un sol espatarrant. Com que el terra estarà tan net i llustrós, també haurem de començar a fer classes de patinatge; no sigui que rellisquem i ens obrim la cresta.

Sort, sort, sort que l’ajuntament ha sabut veure que el problema de la neteja de la ciutat és el dels amos que no recullen la merda del gos. Repeteixo: sort. De fet, temia que s’acabés multant a tot aquell que tira una burilla a terra; o qui es menja un entrepà i llença el paper de plata. Fins i tot vaig passar un moment de pànic (amb palpitacions i tot), quan se’m va passar pel cap que s’acabés fent pagar una pasta a aquells que tiren les bosses d'escombraries al costat del container.

Però no: moment de pànic superat. De totes maneres, jo, per si de cas, vaig a comprar-me uns patins i unes ulleres, no sigui cas que anant a casa, pel carrer Provença, m’enlluerni i m’acabi fent mal de debò.